Garantie en klachten
Wij doen ons uiterste best om uw bestelling met de grootst mogelijke zorg te verzorgen.
Fruitmandenbezorgen.nl levert een versgarantie van 7 dagen, mits het fruit op de juiste manier behandeld wordt. Na ontvangst dient u het cellofaan om de mand direct te verwijderen en zacht fruit in de koelkast te bewaren.
Desondanks kan er altijd iets mis gaan. Bent u niet tevreden meld het dan zo spoedig mogelijk. U doet dit als volgt:
* Stuur een mail naar onze klantenservice info@fruitmandenbezorgen.nl
* Beschrijf uw klacht onder vermelding van het ordernummer.
* Voeg een foto toe zoals de zending is ontvangen.
* Wij nemen binnen 24 uur uw klacht in behandeling. U ontvangt uiterlijk binnen 1 week een inhoudelijke reactie op uw klacht.
* Indien een order wordt geannuleerd of een order wordt terugbetaald, dan ontvangt u uiterlijk binnen 30 dagen het orderbedrag retour.
Behandeling van het fruit
De fruitmand is vakkundig ingepakt zodat deze goed vervoerd kan worden. Bij ontvangst van de fruitmand is het belangrijk dat u het cellofaan van de mand afhaalt. het zachte fruit zoals kiwi's kunt u het beste in de koelkast bewaren. Het harde fruit zoals appels kunt u het beste op de fruitschaal bewaren.
Wettelijke garantie
De wettelijke garantie is van toepassing. Dit wil zeggen dat een geleverde product moet voldoen aan hetgeen u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een product behoort geen gebreken te vertonen binnen de gebruikelijke levensduur van het product en bij normaal gebruik. Vertoont het product gebreken dan heeft u recht op vervanging of herstel. Onze versgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Herroepingsrecht
Indien u een aankoop doet op internet heeft u het recht om dit product weer terug te sturen en uw geld retour te ontvangen. Dit heet het herroepingsrecht. Fruitmanden zijn een versproduct. Het is daarom niet mogelijk om de fruitmand terug te sturen en uw geld retour te ontvangen. Versproducten zijn namelijk uitgesloten van het wettelijk herroepingsrecht. Mocht u niet tevreden zijn, neem dan contact met ons op via info@fruitmandenbezorgen.nl of via telefoon 023-5.25.33.88.
Andere producten zoals wijn, knuffels en chocolade die u bij een fruitmand kunt bestellen, vallen wel onder het herroepingsrecht. Meer informatie vindt u via het herroepingsformulier.
Lid Thuiswinkel
Fruitmandenbezorgen.nl is Thuiswinkel lid. Mocht u na een klacht niet tevreden zijn over de geboden oplossing dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie over de Geschillencommissie Thuiswinkel vindt u op de website van de Geschillencommisie www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)".